Γνώμη των ειδικών
18
03.2014
Οδεύοντας προς τις κερδοφόρες
συναλλαγές επί συναλλάγματος (FX)
Η είσοδος στον κόσμο των συναλλαγών επί συναλλάγματος μπορεί να αποδειχθεί δυσβάσταχτη για τους
περισσότερους αρχάριους επενδυτές. Ο συντάκτης έχει γνωρίσει επενδυτές που υπήρξαν επιτυχείς στη μάχη
του χρηματιστηρίου για να εισαχθούν αργότερα και στην αγορά του FX. Δυστυχώς, σε σύντομο διάστημα, πολλοί
τινάζουν τους λογαριασμούς τους στον αέρα, ενώ άλλοι ξοδεύουν μια μικρή περιουσία σε υπηρεσίες εκπαίδευσης
και εκτέλεσης συναλλαγών. Υπάρχουν επίδοξοι επενδυτές που έχουν ξοδέψει σε «προϊόντα» πολύ μεγαλύτερα
ποσά από όσα χρησιμοποιούν για την ενίσχυση του λογαριασμού τους. Ο δρόμος προς τη σταθερότητα των
αποδόσεων είναι στρωμένος με διάφορα τεχνάσματα και τεχνικές, καθώς και με τη μόνιμη υπόσχεση του «ιδανικού»
συστήματος. Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Εδώ παρουσιάζονται έξι βήματα που
θα σας καθοδηγήσουν στα αρχικά στάδια της σταδιοδρομίας σας στις συναλλαγές FX, μειώνοντας τις πιθανότητες να
σπαταλήσετε άσκοπα τα χρήματά σας και να τινάξετε το λογαριασμό σας στον αέρα.
Έξι θεμέλιοι λίθοι
»
Έναρξη με δοκιμαστική περίοδο
Είμαστε σίγουροι ότι αναρωτιέστε γεμάτοι έκπληξη,
«δοκιμαστική περίοδος, μιλάτε σοβαρά;» Απολύτως. Ο
συντάκτης συστήνει τουλάχιστον τρεις μήνες συναλλαγών
εξάσκησης. Σε αυτήν την περίοδο μπορείτε να εξετάσετε
δείκτες, να μάθετε να αναγνωρίζετε διαγραμματικά μοτίβα,
να αρχίσετε να αντιλαμβάνεστε τα fractals της αγοράς, ακόμα
και τους συσχετισμούς της. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι
το γεγονός ότι ο λόγος που οι περισσότεροι δεν επιθυμούν
δοκιμαστική περίοδο αποτελεί συγχρόνως το μεγαλύτερο
για εκείνους εμπόδιο, κι αυτό είναι η διάθεση ή η ανάγκη να
κερδίσουν χρήματα. Θα αναφερθούμε σε αυτό αργότερα.
Αποκλείστε το θόρυβο
Η πρώτη πηγή πληροφόρησης για όσους ασχολούνται
με συναλλαγές είναι συχνά τα οικονομικά ΜΜΕ και, πιο
συγκεκριμένα, η τηλεόραση. Μην το κάνετε! Εάν αναλύσετε αυτά
τα μέσα, θα συνειδητοποιήσετε ότι το επιχειρησιακό μοντέλο που
ακολουθούν είναι το μοντέλο των πωλήσεων μέσω διαφήμισης.
Οι φιλοξενούμενοι ή οι «ειδικοί» έχουν συχνά συγκρουόμενες